Syrrans Virknål

Syrrans Virknål
websorken@hotmail.se

Summa sidvisningar

söndag 17 januari 2010

God fortsättning alla garnintresserade! Nu är det jättelängesen jag bloggade så det är skönt att sätta sig en stund igen. Jag har haft mycket annat för mig plus en jobbig period med migrän. Det har även blivit en hel del TV under jul och nyår. Tycker att jag stickar/virkar bättre med TV:n i bakgrunden som sällskap. En dag snappade jag upp ett recept på modellera som är ätbar! Den består av lika delar torrmjölk, honung och jordnötssmör. Ev. lite vetemjöl för bättre konsistens. Blanda ihop och lek.
OBS! Jag behöver nog knappast påpeka detta, men var väldigt uppmärksam på barns olika allergier, då leran går att äta och barnen troligtvis kommer att provsmaka. Leran innehåller både jordnötter, laktos och gluten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar