Syrrans Virknål

Syrrans Virknål
websorken@hotmail.se

Summa sidvisningar

onsdag 28 september 2011



Nån som är sugen på lite garn?

Jag har fått garnet av en bekant och har ingen aning om vad det heter, är för kvalitet osv. Jag skulle tro att det är acryl plus nåt mer.
Som ni ser på bilden ovan är det grått i olika nyanser med en vit tråd och en tunn silvertråd. Sammanlagt 6 trådar.
Det är 4 nystan som sammanlagt väger nästan 600 gram.

Jag har aldrig haft nån som helst känsla för detta garn- och jag vet inte hur många ggr jag påbörjat nåt för att repa upp det igen. Vi kommer inte överens helt enkelt, garnet och jag.

Därför lottar jag ut det :)

Om ni är intresserad gör så här: maila mig och berätta vad just du har för planer med garnet. Glöm ej lämna namnet på din blogg eller en mailadress så jag kan kontakta dig.

Utlottningen pågår till fredagen den 14 oktober.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar