Syrrans Virknål

Syrrans Virknål
websorken@hotmail.se

Summa sidvisningar

onsdag 17 augusti 2011

En kort uppdatering: jo jag har både stickat och virkat i sommar. Det har faktiskt blivit en del saker även om det tar väldigt lång tid.
Just nu är jag sjukskriven (utbränd) och jag har både hyfsat bra dagar och riktigt usla dagar. Då de hyfsat bra dagarna infinner sig kan jag både gå och handla, laga mat och sticka lite. De usla dagarna, däremot, funkar det endast att sitta och virka stolpar. Blotta tanken på att gå på affären resulterar i ångestattacker :( Det är inte alltid det kopplar att jag ska äta ens...
I skrivande stund känner jag mig hyfsad (annars har jag aldrig fått till detta inlägg).
Jag följer med spänning det ni gör på era bloggar och har tom. lagt till några nya roliga inspirationskällor. Lusten till kreativ garn-förströelse finns, men tyvärr inte orken eller förmågan att få ihop det i min hjärna.
Jag fortsätter att söka inspiration, färg, form och känsla hos Er andra tills vidare och hoppas att jag kan komma tillbaka så småningom i höst/ vinter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar